درباره اسکایپ بیشتر بدانید
 
اسكايپ فارسي
اسكايپ فارسي براي عزيزاني كه فارسي را پاس ميدارند
 
سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 0:26 ::  نويسنده : حميد هاشمي

با استفاده از یک برنامه کامپیوتری
جهت برقراری تماس تلفنی بصورت رایگان با سراسر جهان نیاز به یک برنامه کامپیوتری دارید که در کامپیوتر خود نصب کنید. ده ها و بلکه صدها برنامه مختلف در این زمینه موجود است اما انتخاب برنامه اصلا کار سختی نیست زیرا یک برنامه تقریبا تبدیل به برنامه استاندارد در این زمینه در سراسر جهان شده است.حال براي ما كه فارسي زبان هستيم اگر فارسي كه چه بهتر.

"اسکایپ" برنامه ای است که به آن "کابوس شرکتهای تلفنی" نیز گفته میشود و با کنار زدن تقریبا همه برنامه های مشابه, امروز برنامه استاندارد و فارسي جهت برقراری تماس تلفنی رایگان  در جهان بر روی اینترنت بشمار میرود. "اسکایپ" امروز در سراسر جهان 40 میلیون نفر کاربر دارد و هر روز 150 هزار نفر به کاربران آن اضافه میشود. برنامه رایگان "اسکایپ" تاکنون 120 میلیون بارتوسط کاربران پیاده شده است.


سهولت نصب و استفاده از "اسکایپ"
استفاده از برنامه رایگان "اسکایپ" که به اکثر زبانهای دنیا از جمله(فارسي كه برنامه آن توسط مدير وب نوشته شده) انگلیسی, سوئدی, دانمارکی, نروژی, فنلاندی, اسپانیایی, آلمانی, فرانسه, ایتالیایی, هلندی و ترکی ترجمه شده و قابل نصب است بسیار ساده است. این برنامه برای سیستمهای عامل "وینذوز", "لینوکس", "مکینتاش" و حتی "پوکت پی سی" در دسترس است. نصب و استفاده از "اسکایپ" بسیار ساده و آسان است. با نصب برنامه "اسکایپ" بر روی کامپیوتر خود میتوان از طریق اینترنت:

 

- با همه افراد دیگر دارای برنامه اسکایپ در سراسر جهان مجانا مکالمه تلفنی با کیفیت صدای در حد مکالمه تلفنی معمولی انجام داد
- حتی به تلفن معمولی افرادی که کامپیوتر ندارند نیز با هزینه ای کم تلفن زد. یعنی:
انجام تماس مجانی با افراد در سراسر جهان از طریق اسکایپ فقط در صورتی میثر است که هر دو طرف دارای برنامه اسکایپ در کامپیوتر خود باشند. اگر مایلید از طریق اسکایپ به تلفن معمولی افرادی که دارای اینترنت, کامپیوتر و یا برنامه اسکایپ در کامپیوتر خود نیستند تلفن زده و شماره گیری کنید باید بابت آن هزینه ای به اسکایپ بپردازید. نرخ تماس با تلفن های معمولی در ایران حدود یک کرون و اندکی است (جهت نرخ دقیق به سایت اسکایپ مراجعه کنید).
- فایلهای اینترنتی بسیار حجیم به بزرگی تا 4 گیگا بایت را مابین خود ارسال نمود
- با چهار نفر بصورت همزمان مکالمه نمود
- نزدیکان و عزیزان را در لیست تلفن خصوصی خود قرار داد مشاهده نمود که چه کسانی به اینترنت متصل بوده و آماده دریافت مکالمه هستند.
- با همه افراد دیگر دارای این برنامه در سراسر جهان "چت" کرد, حتی همزمان با مکالمه تلفنی. برای مثال از این طریق یک آدرس اینترنتی, یک فایل یا غیره برای طرف مقابل مکالمه ارسال نمود.

تجهیزات مورد نیاز:
کامپیوتر
خط اینترنت
یک میکروفون و بلندگو که اکثرا هنگام خرید کامپیوتر همراه آن است

برای پر حرفها  


از همه جالب تر اینکه کابران پر مکالمه حتی میتوانند دستگاههای تلفنی مخصوصی خریداری کنند که شکل و شمایل یک تلفن معمولی را دارد اما مستقیما به کامپیوتر شما متصل شده و با استفاده از آن میتوان مانند عادت معمول "شماره گرفته" و با همه کاربران "اسکایپ" در سراسر دنیا مجانا مکالمه تلفنی برقرار نمود. هنگام تماس با شما نیز, تلفن "زنگ میزند", شما فقط گوشی تلفن را برداشته و مانند عادت معمول با طرف مقابل خود صحبت میکنید. البته با یک تفاوت: بصورت مجانی. این تلفن نیز از طریق سایت اینترنت "اسکایپ" قابل تهیه است.

دوست یابی
از قسمتهای دیگر بسیار جالب و در نوع خود بی نظیر"اسکایپ" بخش دوست یابی آن است. در برنامه "اسکایپ" میتوان دنبال اشخاص با خصوصیات دلخواه گشت.  "اسکایپ" همه افراد مورد نظر شما را پیدا کرده, لیست کرده و در اختیار شما قرار میدهد. توجه کنید هر بار که دکمه جستجو را فشار میدهید افراد جدیدی "لیست" میگردند. میتوانید با هرکدام که مایل باشید هم "چت نوشتاری" و هم مکالمه تلفنی رایگان انجام دهید. شما هم میتوانید با تکمیل قسمت "پروفایل" خود در "اسکایپ" چنانچه مایل باشید خود را جهت جستجوی دیگران آزاد بگذارید. یا اگر مایل نیستید از "اسکایپ" فقط جهت تماسهای خصوصی خود استفاده کنید. "

شروع به کار
برنامه اسكايپ را از لينك داده شده دانلود كنيد زبان فارسي آن را پس از گذران مراحل گفته شده از پست دريافت كنيد و شروع به نصب روي كامپيوتر خود نماييد.

توجه : در صورت درخواست براي اسكايپ فارسي با شماره داده شده تماس حاصل فرماييد

به گزارش سايت اينترنتي "پي‌سي‌ورلد"، شرکت "اسکایپ" که زیر مجموعه ای از غول اینترنتی "یی بی" است و از مدت ها قبل خدمات تلفن اینترنتی  ارایه می دهد، هم اکنون در حال آماده‌سازي نگارشي از خدمات تلفن اينترنتي خود است كه گوشي‌هاي تلفن همراه استفاده‌كننده از سيستم عامل "سيمبيان" می توانند با استفاده از این خدمات تماس های اینترنتی برقرار کنند.

سيستم عامل "سيمبيان" يكي از مشهورترين سيستم‌هاي عامل مورد استفاده در تلفن‌هاي همراه است به طوري كه بسياري از انواع گوشي‌هاي شركتهاي "نوكيا"، "سوني‌اريكسون" و "سامسونگ" از آن استفاده مي‌كنند.

نگارش جدید نرم افزار "اسکایپ" به گوشی هایی که مجهز به سیستم "سیمبیان" هستند این امکان را می دهد که در مواقعی که تحت پوشش سیگنال های اینترنت بي‌سيم "واي-فاي" و يا تحت پوشش شبكه‌هاي مخابراتي پيشرفته نسل سوم هستند، بتوانند با هزینه ای کمتر از هزینه معمول تماس های مخابراتی شماره گیری نمایند.بدین ترتیب، بخشی از هزینه تماس کاربر به اپراتور تلفن همراه و بخش دیگر به شرکت اسکایپ تعلق می گیرد

اسکایپ چیست؟

اسکایپ سریع ترین وسیله ارتباط اینترنتی است که برای استفاده کنندگان خود ارتباط نا محدود رایگان صوتی- تصویری فراهم می آورد، در 27 زبان مختلف و تقریبا از همه کشورهای جهان قابل استفاده است.

با اسکایپ می توان از طریق گوشی های همراه با مراکز اینترنت تماس تلفنی، ایمیل های صوتی و تصویری را دریافت نموده و یا انجام داد.هم چنین با شبکه های در حال پردازش نرم افزاری و سخت افزاری رابطه دارد.

اسکایپ یک شرکت e-Bay است

اسکایپ جایگزینی برای تلفن معمولی نیست و نمی تواند برای تلفن های اضطراری مانند اورژانس استفاده شود.

 

نرم افزار اسکایپ به افزایش سرعت و میزان ارتباطات کمک می کند، از موانع مالی و فواصل زمانی و مکانی می کاهد، امکان ارتباطات جدید با افراد جدید را فراهم می سازد، قابلیت های صوتی- تصویری و نوشتاری را برای کاربران آسان می سازد.حال اگر گوشی های همراه نیز بتوانند از این قابیت ها استفاده کنند بر میزان کارایی این نرم افزار افزوده خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

اين وبلاگ به عشق تمام فارسي زباناني كه با زبان انگليسي مشكل دارند اهيه و برنامه نويسي شده موفق باشيد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اسكايپ فارسي و آدرس skypefa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1